2011.09.27.
22:18

Írta: abalkezesjobbfeles

Portré rajzolás, sikertelenül!

Neki feküdtem a portrénak, és nem sikerült jól. Az arányok mérése pedig abszolút mégnehezbbé tette. Elkezdtem mindent méregetni és ettől még rosszabb lett. Ugyanis elkezdtem mindent arányokban stb méregetni, aminek az eredménye az lett, hogy azt se tudtam hol kezdjem a rajzolást, és amikor végül találtam egy támpontot akkor is folyamatosan mértem, radíroztam, rajzoltam, újra mértem, újra radíroztam, végül szerintem az arányok nem is voltak megfelelőek, de a legviccesebb, hogy olykor még az arányok is egyeztek, a rajz mégsem. Egyre kétségbeejtőbb lett.

Nem tudom hol a hiba?! Nem sikerült a látásmódot elsajátítanom?

Az élő modell lerajzolása pedig végképp óriási kihívás volt. A fejezet végén képeket láttam mások munkáiból és messze el vagyok maradva azoktól.. próbáltam a szájat, orrot, szemet is a könyv instrukciója szerint, de vagy béna vagyok, vagy nem látom, vagy nem tudom. Árnyékolni meg úgy tűnik végképp mem tudok. Teszem hozzá, alap probléma, hogy bizonyos dolgok rajzolásához nem ad elég infót a könyv. Nem mondja, hogy mikor melyik ceruzámat használjam?

Talán ez a hiba egyik része? Vagy a korábbi fejezet elmélyítésén kéne dolgoznom? De honnan tudom, hogy már kész vagyok rá? Ha mások ezt egy tanfolyamon 4 nap alatt megtanulják, akkor nekem miért nem megy ugyanez otthon, nyugodt körülmények között egy könyvből?
 
Meglátjuk! Várom a csodát, jön az utolsó fejezet! Talán ez a kulcsa mindennek. Elvégre a Naplós videóban is a 4. nap volt az áttörés!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbagyfeltekesrajztanfolyam.blog.hu/api/trackback/id/tr463261413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása