2011.09.27.
22:18

Írta: abalkezesjobbfeles

Nem látom a negatívteret? Vagy nem vagyok J-módban?

 A hetedik fejezetnél a negatív tér meglátásával és a tónusok kiemelésével kezdődtek a bajok. Nekem nem sikerült a tónusokat megfelelően megcsinálni. Talán rossz

eszközöket használok? Rögtön egy kritika. A könyv leírja lépésről lépésre a dolgokat, de nem írja melyik rajzeszközzel rajzoljunk. Ez alapvető hiba lehet a rajzomban.
 
A negatív tér meglátásánál én erősen koncentráltam és be is "vizualizáltam" amit a könyv mond, mégis valahogy nem sikerült a rajz olyan jól mint korábbi rajzaim.
Talán ez az a pontja a feladatnak, amikor jó lenne ha az ember látna egy példát, vagy látná, hogy mások hogyan csinálják, hogy el tudjon indulni. De egy tanár is jó lenne akit lehet kérdezni, ha hülyének érzem magamat.
 
Sebaj! A feladatot legalább értettem, maximum a látásmód elsajátítása nem jött még össze. Lépek tovább a következő fejezetbe, és várom az ihletet.
(Írtam a 7 fejezetnél)
 
Ezután sikertelen rajzomból tovább lépve áttértem a szoba rajzolására.
Nos a szoba vonalaival remekül haladtam, bár vicces mert a keretbe nem mindig sikerült "beleraknom" a képet, hogy lássam milyen szögből is néztem.... Bár őszintén szólva nem érzem, hogy másképp látnék, mint előtte, pedig szeretnék.
Az arányokat pedig nehezebb egy ceruzán mérni mint mondjuk vonalzóval, amin számok vannak és támpontot adnak a pontos mérésekhez.
 
Meglátjuk. Folytatom a következő fejezettel, ahol elvileg arcokat fogok rajzolni:) Reméljük J-módba kerülök, mert ehez aztán végképp nagyon fontos lesz, hogy J-módban legyek.
 
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbagyfeltekesrajztanfolyam.blog.hu/api/trackback/id/tr133261411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása