2011.09.27.
22:16

Írta: abalkezesjobbfeles

Jobb agyféltekés tanfolyamos első rajzaim

Nos! Elkezdtem:) Az első rajzok érdekesek voltak, sőt az elsőre nagyon furcsa érzések kavarogtak bennem. Az önarckép...nos, az anyajegyeim és a szemüvegem az egyetlen dolog ami alapján sejteném, hogy ez én vagyok. Az emlékezetből rajzolásos kép alapján pedig biztosan nem ismerném fel a legjobb barátnőmet. A"váza"rajz élmény már ennél izgalmasabb és az igazi meglepetés a feje tetejére állított rajz volt. Na persze az sem lett tökéletes, mert az arányokat nem mindig találtam el, és a képen látható férfi elvileg keresztbe tett lábakkal ül, de nekem ez valahogy nem jött össze:))))

Ami azt illeti a vázásat 3x megcsináltam és csak rosszabb lett. Az első sikerült a legjobban.. Nem adtam nevet a részeknek és úgy rajzoltam, nem követtem a könyvet, utána pedig amikor követtem csak rosszabb lett!

Rajzaimat közszemlére teszem és csináltam egy Facebook oldalt is ahol megnézhetitek:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.223311031057163.59609.223004664421133&type=1

Első nap végére idáig jutottam. A lovas kép lett az utolsó tegnapi termés!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbagyfeltekesrajztanfolyam.blog.hu/api/trackback/id/tr163261407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása