2011.09.27.
22:15

Írta: abalkezesjobbfeles

Anyagbeszerzés - a jobb agyféltekés rajzoláshoz!

Nos, felcsaptam a könyvet és elkezdtem olvasni. Aztán a baljós részhez értem ahol a rajzoláshoz szükséges eszközök listáját találom. Nos nem mondom, hogy lehetetlen, de egy kisvárosban azért jóval nehezebb az eszközök maradéktalan beszerzése. Neki is estem, hogy mindent megvegyek, azonban egy dologért mindenképp Budapestre kell mennem:( Sebaj! Egy héttel később is elkezdhetem az otthoni munkát:) 

Roppant izgatott vagyok, hogy milyen lesz?! Tényleg sikert érek majd el? Remélem! Én hiszek ebben maximálisan, és a könyvben látott kurzusok összehasonlító képei is beszédesek! Ki tudja? Új Picasso születik majd a blogon?!

Meglátjuk! Ha mindent beszereztem folytatjuk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbagyfeltekesrajztanfolyam.blog.hu/api/trackback/id/tr813261402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása